σύρτες

όταν παρακολουθείς εκπομπές μαγειρικής βρίσκεσαι άθελά σου να γνωρίζεις πολλές τεχνικές
για να αφαιρέσεις την πέτσα σου


το φως δεν μπαίνει στο δωμάτιο και μας αναγκάζει να κολλήσουμε πάνω στο μοναδικό παράθυρο
σ' αυτόν τον τόπο δεν γεννιούνται σκιές, μόνο αντανακλάσεις

έχω σκεφτεί κάποια σχέδια διαφυγής. τα περισσότερα περιλαμβάνουν πληρωμένα μεταφορικά ενώ μερικά άλλα απλά ένα νέο κελί. στο ενδιάμεσο περιμένω υπενθυμίσεις εφαρμογών:

μια για την κοιλιά, μια για τους γλουτούς / μια για τον περιοδικό κύκλο

διαφημιστικό γνωστής αεροπορικής εταιρίας με προσκαλεί να φύγω σε έναν ιδανικό προορισμό. 
προσπαθώ ενώ ζεσταίνω νερό για καφέ να με πείσω πως έρχεται η μέρα που δεν έχω τίποτα να χάσω και απαντάω ναι πληκτρολογώντας τον αριθμό της κάρτας μου, τα λεφτά πιστώνονται και εγώ ετοιμάζω βαλίτσα αγνοώντας την επίμονη υπενθύμιση "ήρθε η ώρα για την πρωινή σας γυμναστική", δεν βαρά πια και το ξυπνητήρι σου, δεν με ψάχνεις κι εσύ μάνα στο τηλέφωνο και γενικότερα, όλα είναι εκεί που πρέπει να βρίσκονται ώστε να θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να πάω στο διάολο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου