Πρέπει να φταίει το σούπερ μάρκετ μέσα μου - Major Jackson (μετάφραση)

Πρέπει να φταίει το σούπερ μάρκετ μέσα μου,
όλο φως εσωτερικά, γεμάτο με φαρδιούς διαδρόμους
και τα συμπονετικά αποθέματα εαυτού
όπου θα βρεις τα συναισθήματα και
τις αναμνήσεις μου. Γι' αυτό και εξωτερικά
μοιάζω τόσο τακτοποιημένος και συγκροτημένος.
Το εσωτερικό μου σούπερμάρκετ περιέχει
ένα κρεοπωλείο παλιάς κοπής και μια ψαραγορά.
Καταναλωτές φτάνουν με μια ακόρεστη
πείνα που ανακουφίζω με το
να προσφέρω φρεσκάδα, ποιότητα
και αξία. Κάποιοι είναι άφραγκοι
και μπορούν μόνο να φαντασιωθούν, γλείφοντας τα χείλη τους
μπροστά στις στοίβες από χειροποίητα τυριά και κρέατα
πίσω από τις γυάλινες βιτρίνες, τα τυλιχτά
μπρι και κατσικίσια, οι δέσμες από παστωμένο
σαλάμι και προσούτο. Ακόμα
έχουν γεύση. Προσφέρω δωρεάν εδέσματα
σε στάντ απ' άκρη σ' άκρη
του σούπερ μάρκετ μου ώστε οι άνθρωποι να
με γνωρίσουν και να με συμπαθήσουν.
Στο τμήμα παραγωγής
πολλοί ελέγχουν τα αχλάδια και τα αβοκάντα μου
για ωριμότητα. Στην ανθοκηπευτική ζώνη, σνιφάρουν.
Κάποιοι αποχωρούν με τα μπουκέτα μου.
Περιέχω ενθουσιώδεις υπαλλήλους
που θα σε συνοδεύσουν στο αμάξι σου.
Μερικές φορές, ειλικρινά, το απαιχθάνομαι αυτό
στον εαυτό μου, πάντοτε εξυπηρετικός.
Δεν είχα πάντοτε ένα σούπερ μάρκετ εντός μου.
Άρχισε όταν η εκκλησία μέσα μου
έχασε τους πιστούς της και όταν
έχασα την αγάπη της μητέρας μου σε κοκτέιλ
και άλλα διεγερτικά. Δεν έχει χώρο
για θυμό στο σούπερ μάρκετ. Τον κρατώ
μέσα στο πίσω δωμάτιο με την επιγραφή που λέει
"Απαγορεύεται η είσοδος: Μόνο Προσωπικό."
Είναι ένας τρόπος να υπάρχεις μες στον κόσμο,
ένας εαυτός, γεμάτος με ταμεία και ψυγεία,
μέχρι κάποιος να περάσει τρέχοντας από μέσα μου,
ρίχνοντας κάτω τις πυραμίδες μου από κονσερβοποιημένα
αγαθά ή ψωνίζοντας πανικόβλητος, αφήνοντας κενούς διαδρόμους.


"It must be the supermarket in me"

https://www.slowdownshow.org/episode/2023/01/10/796-it-must-be-the-supermarket-in-me

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου