το λεγόμενο μπρif

δοκιμή
πάντα άρθρωνα εξαιρετικά τους γλωσσοδέτες- μα πλέον δεν μπορώ να προφέρω καθαρά τ' όνομά σου, η γλώσσα μου γύρω από τον φάρυγγα δένεται κόμπο- δοκιμή

έχω μια φίλη, ή κι αν θες πες την καλή γνωστή- για ανθρώπους σαν εσένα τα χουμε πει δεκάδες φορές δεν υπάρχουνε φίλοι, μόνο φύλα αρρύθμιστα και ανισόρροπες εκρήξεις εμπιστοσύνης σε ανθρώπους που δεν το περίμεναν και ενδεχομένως ούτε και πολύ πολύ το άξιζαν- 
συνεχίζω:
υποστηρίζει λοιπόν ότι μπορεί να καταλάβει από αυτό που διαβάζει σε ποιον η γραφή απευθύνεται- και σαν μην έφτανε η αναγκαία προβλεψιμότητα που μου κρεμάει σαν κουρτίνα σε παράθυρο τέλη ιούλη, λέει, το μικρό στο μεγάλο έψιλον, πως τα καλύτερα γράμματα τα 'χει γράψει για σένα σε στιγμές αβυθομέτρητης θλίψης

τέλος λήψης| κατ| η κάμερα κινείται πάνω στις ράγες- το τρένο των έξι από ξάνθη για θεσσαλονίκη περνάει με φόρα και τη συνθλίβει. από εδώ και στο εξής ξεκινάει η αντεστραμμένη απόδειξη- στόχος μου είναι να αποδείξω πως όταν κλείσω τα εικοσιέξι μου χρόνια το καλύτερο απ' όλα θα το χω γράψει για μένα- αν και για να μην είμαι κι εντελώς αχάριστη ίσως λίγο να φταις που έμαθα τα μεγάλα μου λόγια, τη θέση κοντά στο παράθυρο, το τελευταίο κομμάτι απ' το γλυκό (ναι ξέρω, κλισέ και γραφικό) να το κρατάω για μένα και μετά άρχιζαν οι επιμέρους κριτικές - πως τα θέματα αυτά, οι μεγάλοι έρωτες και τέτοια, έχουν πολύ μεγάλη πέραση είναι τα λεγόμενα πιασάρικα και γι' αυτό και μεγάλοι νεοέλληνες ποιητές αν και έχουν γράψει πολιτικούς στίχους κατά κόρον έχουν διακριθεί και μείνει ζωντανοί στη συλλογική μνήμη για τους ερωτικούς τους κι εδώ είναι η ώρα που απαντάω πως ποιος ο λόγος να πολεμήσεις αν δεν ελπίζεις ότι κάποια στιγμή η ζωή σου και των γύρω σου θα έχει μια ατμόσφαιρα αρκετά ικανή να καλλιεργήσει μέσα της την αγάπη. μα παρ' όλα αυτά αποφάσισα πως θα ταχθώ εκεί που αξίζει, γιατί αυτές οι μέρες δεν σηκώνουν και πολλά- ασφυκτιούν τα λουλούδια στις γλάστρες κι εμείς μες στους 4 τοίχους

γι' αυτό, θα ήθελα να πω σε ενδεχόμενους και μη αναγνώστες ότι η ραγδαία πτώση των αυτοβιογραφικών στοιχείων στα γραφόμενα τινός ατόμου σίγουρα κατεβάζει την έκρηξη μα νομίζω ανεβάζει την έκπληξη και γι' αυτό δεν σου πήραμε δώρο, κρυφτήκαμε πίσω από τον καναπέ κι όταν άνοιξε η πόρτα φωνάξαμε ένα κακοαρθρωμένο

surprise!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου