Αληθινή Αγάπη - Judith Viorst (μετάφραση)

Είναι αληθινή αγάπη γιατί
Βάζω μολύβι ματιών και ένα κονσέρτο και κάνω δηκτικές
            παρατηρήσεις για τα φλέγοντα ζητήματα της ημέρας
Ακόμα κι όταν δεν είναι κανείς εδώ πέρα από εκείνον,
Και γιατί
Δεν νιώθω απέχθεια όταν βλέπω τους Green Bay Packers
Παρ' ότι φιλοσοφικά αντιτίθεμαι στη μπάλα,
Και γιατί
Όταν αργεί για βραδινό και ξέρω πως ενδεχομένως
            είτε έχει γκόμενα είτε βρίσκεται νεκρός στη
            μέση του δρόμου,
Πάντα εύχομαι να'ναι νεκρός.


Είναι αληθινή αγάπη γιατί
Αν έλεγε σταμάτα να πίνεις μαρτίνι αλλά εγώ συνέχιζα να πίνω
            και το επόμενο πρωί δεν μπορούσα να σηκωθώ από
            το κρεβάτι,
Δε θα μου 'λεγε πως μου το 'χε πει,
Και γιατί
Είναι δεκτικός στο να φοράει ασιδέρωτα εσώρουχα
Από σεβασμό στο γεγονός ότι φιλοσοφικά
            αντιτίθεμαι στο σιδέρωμα,
Και γιατί
Αν η μάνα του πνιγόταν κι εγώ πνιγόμουν και
            είχε να διαλέξει ποια απ' τις δυο μας να σώσει,
Λέει πως θα έσωζε εμένα.


Είναι αληθινή αγάπη γιατί
Όταν πήγε στο San Francisco για δουλειές ενώ εγώ
              έπρεπε να μείνω σπίτι με τους μπογιατζήδες και τον
              απεντομωτή και το μωρό που πέρναγε
              ανεμοβλογιά,
Κατάλαβε γιατί τον μίσησα,
Και γιατί
Όταν είπα ότι το να παίζει στο χρηματιστήριο ήταν
              ανώριμο και ανεύθυνο και τότε η μετοχή που
              δεν τον άφηνα να αγοράσει εκτοξεύτηκε εικοσιέξι μονάδες,
Κατάλαβα γιατί με μίσησε,
Και γιατί
Παρά τον τσιγαρόβηχα, το σάπισμα των δοντιών, τις καούρες,
              την πιτυρίδα, και άλλα χαρακτηριστικά της παντρεμένης ζωής που
              τείνουν να απαλύνουν τη φλόγα του πάθους,
Ακόμα νιώθουμε κάτι
Που μπορούμε να πούμε
Αληθινή αγάπη.







*από τη συλλογή It's hard to be over thirty and other tragedies of married life, 1970



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου