Βλέποντάς σε να μιλάς στο τηλέφωνο, αναλογίζομαι τον κενό χώρο ανάμεσα στα άτομα- Rhiannon McGavin (μετάφραση)

πώς τα σωματίδια που γεννούν όλη την ύλη είναι κυρίως κενά. Κάθε πυρήνας είναι ένα γαϊτανάκι
που κυκλώνουν τα ηλεκτρόνια, & τα αρνητικά τους φορτία απωθούν άλλα ηλεκτρόνια που περιστρέφονται
σε άλλα πεδία ώστε οι διαδρομές απ' τις κορδέλες δεν αγγίζονται, μόνο αλληλοεπικαλύπτονται, που σημαίνει πως τίποτα
δεν ακουμπά στ' αλήθεια- βροχή & χώμα, χορδές σε ελιγμό, το τηλέφωνο κρύβεται ανάμεσα στο λαιμό σου

& τον ώμο όπως ψάχνεις το στραγγιστήρι για τα μακαρόνια. Νεύεις με το 'να χέρι σαν ένα παιδί
που παριστάνει τον μαέστρο, & αυτό το τίναγμα αποδεικνύει πως δεν ψεύδεσαι όταν η μάνα σου ρωτά
για τη μέρα σου απ' τα Βόρεια. Όταν ήμουν ακόμα ο έρωτάς σου, θα σ' έβλεπα να απομακρύνεσαι
στον κάτω όροφο για να πραγματοποιήσεις αυτή την θεατρική ρουτίνα, αλλά τώρα απαντάς τις κλήσεις δίπλα μου.

Η οικογένειά σου μπαίνει απ' το παράθυρο, ανακατεύει την κατσαρόλα, προσθέτει κι άλλο αλάτι. Είμαι χορτασμένη
από σένα που αρκείσαι σε αυτή τη γεύση οικειότητας, σ' αυτούς τους ήχους του σπιτιού, κι απ' τη δική μου
μάνα που ανησυχεί για το πόσο λιπόσαρκος είσαι. Για να φτιάξεις την τούρτα γενεθλίων μου από το μηδέν,
δε θα φύτευες απλά φράουλες: θα δημιουργούσες ένα ακόμα σύμπαν. Σε ήθελα

ζεστό και οικείο σαν φρεσκοπλυμένη μπουγάδα και να μαστε, Τρίτη.
Φυσικά και μ' αγαπάς, φοράς μια απ' τις κάλτσες μου.


https://www.berfrois.com/2022/03/dream-diary-9-and-watching-you-talk-on-the-phone-by-rhiannon-mcgavin/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου